مسلم اینڈ کرسچیئن ڈائیلاگ فورم کے زیراہتمام ھیپی کرسمس تقریب

(ایم ایس پاکستانی)

مسلم اینڈ کرسچیئن ڈائیلاگ فورم کے زیراہتمام "ھیپی کرسمس" کی تقریب مورخہ 27 دسمبر کو مرکزی سیکرٹریٹ تحریک منہاج القرآن میں منعقد ہوئی۔ امریکی قونصلیٹ ڈاکٹر برائن ہنٹ نے ھیپی کرسمس تقریب کی صدارت کی۔ تحریک منہاج القرآن کے ناظم اعلیٰ ڈاکٹر رحیق احمد عباسی، پاکستان عوامی تحریک کے سیکرٹری جنرل انوار اختر ایڈوکیٹ، ناظم امور خارجہ جی ایم ملک، پادری مرقس فدا، پادری چمن سردار، مسیحی برادری کے بشپ اور دیگر مذہبی رہنما بھی معزز مہمانوں میں شامل تھے۔

تحریک منہاج القرآن کے کانفرنس ہال میں پروگرام کا آغاز صبح ساڑھے دس بجے قرآن پاک اور بائیبل مقدس کی تلاوت سے ہوا۔ تحریک منہاج القرآن کے نائب امیر بریگیڈیئر (ر) اقبال احمد خان نے استقبالیہ کلمات پیش کیے۔ اس کے بعد شاہین مہدی اور منیر بھٹی نے کرسمس کے گیت گائے اور مسیحی برادری کی نظمیں پڑھیں۔


ناظم اعلیٰ ڈاکٹر رحیق احمد عباسی نے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ حضرت عیسیٰ علیہ السلام کا یوم پیدائش منانا ہمارے ایمان کا حصہ ہے۔ اسلام امن و محبت کے ساتھ دوسرے مذاہب کا احترام کرتا ہے۔ اسلام کی تعلیمات اس بات کا درس دیتی ہیں کہ دنیا میں تمام اقوام کے ساتھ امن و بھائی چارے کا مظاہرہ کیا جائے۔ رواداری اور بھائی چارے کے ساتھ برداشت اور تحمل کی تعلیمات بھی اسلام میں شامل ہیں۔ شیخ الاسلام ڈاکٹر محمد طاہر القادری نے اسلام کے حقیقی پیغام کو عام کرنے کے لیے اپنے مسحیح بھائیوں سے یکجہتی کے اظہار کا عملی درس دیا ہے۔ منہاج القرآن ہر سال کرسمس کی تقریب منعقد کر کے اپنے مسیحی بھائیوں کے ساتھ اتحاد و یکجہتی کا مظاہرہ کرتا ہے۔ ہم اس رواداری کے جذبے کو جاری رکھیں گے۔ انہوں نے مزید کہا کہ اسلام دین امن ہے جو کسی بھی قسم کی دہشت گردی کی اجازت نہیں دیتا۔ آج دنیا میں جس جگہ پر بھی دہشت گردی ہو رہی ہے ہم اس کی شدید مذمت کرتے ہیں۔

امریکی سفیر ڈاکٹر برائن ہنٹ نے کہا کہ آج مجھے یہاں اس تقریب میں شرکت کر کے بہت خوشی ہوئی۔ ہمیں اپنے مذاہب میں باہمی برداشت کو فروغ دینے کی ضرورت ہے۔ انہوں نے اس بات پر زور دیتے ہوئے کہا کہ قرآن اور بائیبل دونوں ہی انسانیت سے محبت کا درس دیتے ہیں۔ آج اگر ایک دوسرے کی خوشیوں میں یونہی شریک ہوں تو یہ معاشرہ عالمی امن کا گہوارہ بن جائے گا۔ ایسے پروگراموں کے انعقاد سے فاصلے کم ہوتے اور غلط فہمیاں دور ہوتی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ آج ڈاکٹر محمد طاہر القادری کی سربراہی میں منہاج القرآن مذاہب عالم میں اتحاد کو فروغ دے رہا ہے۔ انہوں نے کہا شیخ الاسلام ڈاکٹر محمد طاہر القادری ایک روشن خیال رہنما ہیں جن کی فکر سے دنیا میں قیام امن میں مدد مل رہی ہے۔ عالمی امن کے قیام کے لیے ڈاکٹر محمد طاہرالقادری کی ان کاوشوں کو ہمیشہ سراہا جائے گا۔

پاکستان عوامی تحریک کے سیکرٹری جنرل انواراختر ایڈووکیٹ نے کہا کہ دنیا میں امن مسلم مسیح اتحاد سے ہی ممکن ہے۔ ڈاکٹر محمد طاہرالقادری دنیا میں مسلم مسیح اتحاد کے پیغامبر ہیں، انہوں نے 1997ء میں مسلم کرسچین ڈائیلاگ فورم کی مسیحی لیڈرز کے اشتراک عمل سے بنیاد رکھی۔

ڈاکٹر محمد طاہر القادری کے پرنسپل سیکرٹری اور مسلم کرسچین ڈائیلاگ فورم کے سیکرٹری جی ایم ملک نے اس موقع پر کہا کہ شیخ الاسلام نے اسلام کے خلاف پائی جانیوالی غلط فہمیوں کے ازالے کے ساتھ ساتھ مذاہب کے درمیان خلیج کو بہت کم کیا ہے۔ پوری دنیا میں منہاج القرآن کے اسلامک سنٹرز امن و سلامتی، مذہبی رواداری اور بھائی چارے اور محبت بانٹنے والے مراکز ہیں۔ شیخ الاسلام ڈاکٹر محمد طاہرالقادری کی امن کے قیام کیلئے خدمات کا عالمی سطح پر اعتراف کیا گیا ہے اور انہیں امن کے سفیر کے طور پر جانا جاتا ہے۔

اس موقع پر جاوید ولیم نے بشپ اینڈریو ہرانسس کا پیغام پڑھ کر سنایا اس کے علاوہ پادری مرقس فدا اور پادری چمن سردار نے بھی اظہار خیال کرتے ہوئے ڈاکٹر محمد طاہرالقادری کی بین المذاہب رواداری کے حوالے سے خدمات کو خراج تحسین پیش کیا۔

پروگرام کے اختتام سے قبل کرسمس کا کیک کاٹا گیا اور امن کی شمع بھی روشن کی گئی۔ آخر میں عالمی امن کے قیام اور اتحاد بین الامم کے لیے خصوصی دعا مفتی اعظم عبدالقیوم خان نے کروائی۔ پروگرام کے بعد مسلم مسیحی برادری کے لیے مشترکہ کرسمس ظہرانے کا بھی اہتمام تھا۔

تبصرہ

تلاش

ویڈیو

Minhaj TV
Quran Reading Pen
Presentation MQI websites
Advertise Here
Top